Όποιος περνάει, συχνά, από τη σήραγγα στο Άκτιο, θα έχει παρατηρήσει την εγκατάσταση στα διόδια, αυτόματου συστήματος ελέγχου της διέλευσης των οχημάτων, του γνωστού e-pass.
Πληροφορούμαστε ότι η Τ.Ε.Ο. Α.Ε., χρησιμοποιεί την υποχρέωση, βάσει κοινοτικής Οδηγίας, για την αυτοματοποίηση του ελέγχου των διελεύσεων, για να καταργήσει τις ειδικές τιμές, μέσω των παραδοσιακών καρτών, κατά τις διελεύσεις των εργαζόμενων και κατοίκων της περιοχής (εκπτώσεις που φτάνουν μέχρι και το 50% για όσους προμηθεύονται τις κάρτες συχνών διελεύσεων).
Ένα έργο που κατασκευάστηκε με κοινοτικούς και εθνικούς πόρους, παραδίδεται με δικομματική συναίνεση, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, για ιδιοτελή και εύκολη κερδοφορία στον ιδιωτικό τομέα, μέσω κοινοπραξιών συντήρησης (Τ.Ε.Ο. Α.Ε+ΑΚΤΩΡ Α.Ε) , ή ανάθεσης κατ’ αποκοπή (ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε ) της συντήρησης και διαχείρισης των εισπράξεων.
Οι γέφυρες και οι δρόμοι κατασκευάζονται για να ενώνουν και όχι για να χωρίζουν τους ανθρώπους με σύγχρονα τείχη, οικονομικά αυτή τη φορά.
Οι φορείς και οι Δήμοι της περιοχής, ιδιαίτερα ο Δήμος Πρέβεζας, που λόγω κατάργησης των δρομολογίων του Ferry Boat, υπέστη μείωση εσόδων, από τη λειτουργία της σήραγγας, πρέπει να έχουν λόγο στο Φορέα Διοίκησης της Ζεύξης και στα κέρδη, για την άσκηση της κοινωνικής τους πολιτικής.
Θα στηρίξουμε τους αγώνες των εργαζομένων, των κατοίκων και των φορέων της περιοχής, για να μην περάσει ο νέος αιφνιδιασμός-χαράτσι.
Το Γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Πρέβεζας